Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 11:23:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Saarde Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15555 
aadressile Pärnu maakond, Saarde vald, Kilingi-Nõmme linn, Pärnu tn 47 
(Kilingi Villa Pansionaat) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun projekt kontrollida ja kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27265248>  (menetlus nr: 
469770), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saarde Vallavalitsus) või menetleja (URMET TIHANE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister